تندیس روز پرستار
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد.تندیس‌ها یکی از بهترین ابزارهای تشویقی برای سازمان ها و اشخاص برگزیده است که در مراسم های مختلف  به آنها اهدا می گردد.این ابزار ضمن اینکه یادبودی گرانبها برای سازمان و فرد محسوب می‌شود جنبه تبلیغی و جلوه ظاهری مناسبی نیز دارد. تندیس پلکسی روز پرستار با طرح مفهومی شمع، بال و پرجم ایران به سفارش بهداری کل ناجا توسط گروه تولیدی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارند می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت تندیس های پلکسی گلس قیمت مناسب آن می‌باشد. این تندیس ها با توجه به ماده اولیه مورد استفاده در آن، هزینه ساخت مقرون به صرفه‌ای دارد. ضمنا با توجه به اینکه تعداد سفارش این تندیس غالبا بالاست، هزینه نهایی آن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این هزینه مناسب باعث شده است که این تندیس انتخاب خوبی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در مراسمات تجلیل گروهی باشد. گروه تولیدی نشانه ساز با در اختیار داشتن گروه حرفه‌ای طراحی و تولید و به کارگیری مواد اولیه مرغوب و در اختیار دستگاه‌های پیشرفته سابقه درخشانی در تولید و ساخت انواع تندیس‌های پلکسی دارد.





:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: